Buddy Netwerk  →  Gezocht: energieke Office Manager m/v

Gezocht: energieke Office Manager m/v

Ben jij die energieke alleskunner die ons team gaat versterken als Office Manager? Ben je wendbaar en sta je open voor kansen en vernieuwing? En ben je daarnaast gestructureerd, bereid om je handen uit de mouwen te steken, zodat alles efficiënt verloopt op kantoor? Stuur dan voor 4 januari je motivatie!

Stichting Buddy Netwerk is een professionele vrijwilligersorganisatie die zich al meer dan 30 jaar inzet voor de ondersteuning van volwassenen en kinderen met een chronische en/of levensbedreigende ziekte, mensen die zich eenzaam voelen en/of een zeer gering sociaal netwerk hebben en mensen met beginnende dementie en hun mantelzorgers. Buddy Netwerk is actief in Den Haag, Rijswijk, Leidschendam-Voorburg, Zoetermeer, Westland, Pijnacker-Nootdorp en Delft.
  
Wat ga je doen?

Algemeen

  • Je bent van alles op kantoor op de hoogte en zorgt dat alles reilt en zeilt. Je zorgt voor een goede aansluiting tussen het team en het secretariaat. Daarbij bewaak je de voortgang van gemaakte afspraken en plannen.
  • Je ondersteunt de directeur administratief, secretarieel en organisatorisch bij de dagelijkse werkzaamheden.
  • Je geeft functioneel leiding aan de Medewerker Secretariaat en bent, als zij er niet is, eerste (telefonisch) aanspreekpunt bij het secretariaat.

Financiën

  • Je beheert en optimaliseert de inkomende en uitgaande geldstromen, waaronder het administratief afhandelen van de jaarlijkse subsidiecyclus voor zeven gemeenten.
  • Je voert operationele werkzaamheden uit ter ondersteuning van de boekhouding/ de financiële administratie.
  • Je zorgt dat de administratieve systemen op orde zijn, zodat de interne processen soepel verlopen en je draagt bij aan kwaliteitsverbetering.

HR

  • Je draagt zorg voor de uitvoering en controle van de personeels- en salarisadministratie.
  • Je verzorgt de uitgifte en teruggave van bedrijfsmiddelen – en apparatuur in bruikleen (telefoons, laptop) aan (nieuwe) vrijwilligers, medewerkers en stagiairs. Daarbij onderhoud je contact met de externe IT adviseur.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de vrijwillige coördinatoren en trainers en beheert de vrijwilligersadministratie.
  • Je beheert ons CRM systeem Hello’s en zorgt dat alle gegevens van relevante contacten goed staan.

 
Je bent/hebt:

  • Proactief en ondernemend
  • Flexibel en wendbaar
  • HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Uitstekende communicatieve skills
  • Stressbestendig
  • Vertrouwd met Microsoft Office en bekend in digitale wereld van apps
  • Secuur en werkt planmatig
  • Liefst woonachtig in Den Haag

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid en vrijheid, waarbij je zelfstandig opereert.
  • Een klein informeel team van 14 collega’s die met plezier en passie hun werk doen.
  • Een jaarcontract voor 32 uur per week met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een marktconform salaris afhankelijk van opleiding en ervaring op basis van de CAO GGZ.
  • Een mooie werkplek in het centrum van Den Haag.
  • Een volledige inwerkperiode van twee maanden, vanaf 1 februari 2022, door onze huidige Officemanager, die na 15 jaar Buddy Netwerk gaat verlaten.

Solliciteren?

Is deze functie jou op het lijf geschreven, stuur dan jouw motivatie met CV naar info@buddynetwerk.nl t.a.v. Else Kodde, directeur/bestuurder Stichting Buddy Netwerk.

Gesprekken vinden plaats in de week van 10 januari 2022.

Kijk voor meer informatie over ons werk op www.buddynetwerk.nl

Vragen? Neem contact op via 070 364 9500

Delen op social media